21 Nisan 2010 Çarşamba

ELMALI TARÇINLI PASTA

Ne zamandır yayınlamayı beklediğim bir tarifti bu ama fırsat olmadı. Benim değil zaten. Yemekgünlüğüm'deki muhteşem iki tarifin tarafımdan birleştirilmiş hali:) Harika ve pratik bir elmalı turta tarifinin üzerine yine yemekgünlüğüm'den bir başka tarif olan havuçlu kek tarifinin üzerindeki krema'yı ekleyince, elma ve tarçına da uyumlu bir şekilde süsleyince ortaya böyle güzel bir görüntü çıktı işte. Yemekgünlüğüm'e teşekkür ederim farkında olmadan bu şahane pastayı oluşturmama yardımcı olduğu için. Bu tarifle beraber misafirlere sunduğum yemeğin tüm tarifleri de bitmiş oluyor. Afiyet olsuuuunnn....

7 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık bir dilim yiyebilseydik

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Nerede bu cadı diye çok merak ediyordum.Kayıplara karıştın Pınarcığım özlettin kendini .eline sağlık. Sevgiler.

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyor

Pınar Günay dedi ki...

bi yere kaçmadım Minecim:) buradayım ama çoook yoğunum..Arkadaşlar tatlı yorumlarınız için çok teşekkürler...

Saglıklımutfak dedi ki...

Nam nam nam. Süper gözüküyor:) eline sağlık

Gamze Konuk dedi ki...

mikemmmmelll olmuş :)ellerinize sağlık..

Sevil Şahin dedi ki...

cadımmmm
nefis olmuş bayıldım bayıldım
ellerine sağlık
sevgiyle kal

PINAR CADISI © 2007 All Rights Reserved