30 Temmuz 2008 Çarşamba

CADI KAYIKLARI



Dün yaptığım mini mini pizzaları hatırlıyor musunuz? Tarifte malzemelerini bir öğünlük olarak yazmıştım ama dün fazla fazla yapıp, artanını saklama kutusuna koydum. "Ne yemek yapsam?" diye sordum, aklıma dolaptaki malzeme geldi. Bu sefer de kabakla deneyeyim dedim. Bir fırın kalıbını yağladım. Ortadan ikiye kesip, içini boşaltıp kayık haline getirdiğim kabakları yerleştirdim. Kabakların içini de dün yaptığım karışımla doldurdum. 200 derecelik fırında kabaklar yumuşayıp üstleri kızarana kadar pişirdim. fırından gelen kokular inanılmazdı. Yanına da çabuk olsun diye hemen Knor'un Tutmaç Çorbası'ndan yapıverdim. Hazır çorba tercih etmiyorum genelde ama çabucak bir şeyler ayarlamam gerektiğinde Knor'u tercih ediyorum. Gökhan sofraya yaklaştıkça gözbebekleri büyüdü. Kabakların lezzeti müthişti ve malzeme bir önceki günden olduğu için herşeyi hazırlamam yarım saat sürdü. Tabi bu arada yine dünden kalan beyaz peynirli çabuk salata da müthiş ekibe katıldı.

Hiç yorum yok:

PINAR CADISI © 2007 All Rights Reserved