8 Nisan 2010 Perşembe

DOSTLARIN GÜLÜMSEMESİ...TÜM YORGUNLUĞA DEĞER

Dostlarımızla çok güzel bir akşam geçirdik. O tatlı yorgunluk elimizden, kolumuzdan, ayaklarımızdan aktı gitti, geriye sadece gülümseme, mutluluk ve afiyet bırakarak. Ne güzel şey insanın arkadaşlarını ağırlaması, onların, yaptığın ufak tefek lezzetleri beğenmesi, karınlarının doyması, ikramlar, kahkahalar, sohbetler...
Hatamız olmadı mı? Olmaz mı? Şaşkın cadı ana yemeklerin fotoğrafını çekmeyi unuttu o telaş içinde. Sıcak sıcak servis yapayım derken, mide de uzun zamandır boş durunca, karşısında da arkadaşlarını görünce, unutuverdim işte.
Ama sofra ve diğer tüm ciciler fotoğraflandı. Soframız çok abartılı ve süslü bir sofra değildi ama gönüller şendi efendim:)
Altta da şimdilik, tariflerden önce bir resmigeçit sundum size. Kabak mezesi, kısır, üç renkli salata ve sosisli börektir kendileri. Tatlı için harika bir pasta vardı finalde. Onun da tarifini en kısa zamanda yazacağım ama bir fotoğraf anlatsın özet hikayesini şimdilik:) İşte böyle, iyi ki varlar dostlar, ve iyi ki varsınız sizler:)



4 yorum:

Tijen dedi ki...

Pınar'cığım gerçekten çok yorucu oluyor yemekli davetler ama herkes mutlu olunca sen de mutlu oluyorsun doğal olarak. Herkese afiyet olsun!

Pınar Günay dedi ki...

öyle Tijencim haklısın, çok teşekkür ederim:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

harika bir sofra ve tatlılar o sofrada olmak lazımdı :)

canım buarada seni çok tnaımak isterim tatlım muck

Pınar Günay dedi ki...

ben de çok tanımak istiyorum canım seni, inşallah gelicem buluşmaya:)

PINAR CADISI © 2007 All Rights Reserved