6 Haziran 2011 Pazartesi

ÜZERİMDE BİR HAFİFLİK

Taşıdığım fazladan 10 kg'ı bıraktım bir kenara:) İşte bu nedenle de çok çörek börek tarifi yayınlama fırsatım olmadı maalesef. Ama değişik salata tarifleri, zeytinyağlılar ve hafif lezzetlere yazık olmasın istiyorum. Yazmaya devam o yüzden. Beni izleyenleriniz alıştı zaten. Bir varım, bir yokum... İşlerin yoğunluğu, rejim maratonu vs. derken uzak kalmışım yine bir kaç ay. Gece gece yazmak geldi içimden şimdi. Özlemişim blogumu.
Bu arada sevgili Maneki Neko'yla çok keyifli bir fotoğraf çekimini geride bıraktık. Fotoğraflar dan ilk bir kaç tanesi burada. Albüm hazırlığı da tüm hızıyla devam ediyor. O zaman ben yazmaya devam, siz izlemeye, paylaşalım ne varsa hayatta:)

2 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Pınarcığım çok şükür ses geldi senden ,özlettin kendini hoşgeldin, kilolarını terk etmene sevindim sevgiler....

Hayattan Azıcık dedi ki...

Neredesin uzun zamandır sesin soluğun çıkmıyor. Merak ettim. Sevgiler.

PINAR CADISI © 2007 All Rights Reserved