25 Şubat 2010 Perşembe

GERİ GELDİİİİİMMM...



Dedim ya İkizler burcunun kaderi bu..Daha doğrusu İkizler'e bulaşan kişilerin kaderi. Bi geliyorum, bi gidiyorum, tutarsız blog sayfası da böyle oluyo herhalde.
Uzun lafın kısası, tekrar buradayım, Pınar Cadısı geri döndü:)
Bundan böyle blog sayfamda Avon ürünlerine, ürünlerle ilgili şahsi yorumlarıma, alışveriş imkanı veren linklere, ve en önemlisi, online Avon kataloğuna ulaşabileceksiniz.
Ben herhalde böyle şeylerin satışını yapacak son insanımdır ama Avon için olay farklı çünkü ben zaten Avon müşterisiyim ve kullandığım ürünleri herkese tavsiye etmek üstelik sevdiğim kişilerin en ekonomik fırsatlarla Avon ürünlerine ulaşması benim için çok önemli.
Sayfanın sol tarafında sabit "Avon Fırsatları" linkinden bu indirimli ürünlere ve fırsatlara ulaşabilirsiniz. Bu arada üstteki Avon cosmetics vintage fotoğrafına bakar mısınız? Hem ne kadar eski ve köklü bir marka olduğuna hem de o dönemin büyüsüne dikkatinizi çekerim.

Hiç yorum yok:

PINAR CADISI © 2007 All Rights Reserved